Шинэ ном, сэтгүүл 2007.02.28

A- A A+
Шинэ ном, сэтгүүл 2007.02.28

Шинэ ном, сэтгүүл 2007.02.28

  Үйлчилгээний тухай
  Онлайн каталоги
  Шинэ ном судалгаа
  Үйл ажиллагаа

 

Blink: The Power of Thinking Without Thinking

English

by Malcolm Gladwell  

First edition: January 2005

ISBN: 0-316-17232-4    

"A fascinating book that makes you see the world in a different way."
—Fortune
"A wonderful page-turner about... that little-understood
phenomenon, the social epidemic."
—Daily Telegraph
"Correctly applied, Gladwell's theories could be used to run businesses more effectively, to turn products into runaway bestsellers, and perhaps most important, to alter human behavior." New York Times
"As a business how-to, The Tipping Point is truly superior, brimming with
new theories on the science of manipulation."
—Time Out
In his landmark bestseller The tipping point, Malcolm Gladwell redefined how we understand the world around us. Now, in Blink, he revolutionizes the way we understand the world within. Blink is a book about how we think without thinking8 about choices that seem to be made in an instant-in the blink of an eye –that actually aren’t at simple as they seem. Why are some people brilliant decision makers, while others are consistently inept? Why do some people follow their instincts and win, while others end up stumbling into error? How do our brains really work- in the office, in the classroom, in the kitchen, and in the bedroom? And why are the best decitions often those that are impossible to explain to others?

The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference

English

by Malcolm Gladwell

Published 2002

ISBN: 0-316-31696-2

Why did crime in New York drop so suddenly in the mid-nineties? How does an unkhown novelist end up a bestselling author?   Why is teenage smoking out of control, when everyone knows smoking kills? What makes TV shows like Sesame Street so good at teaching kids how to read? Why did Paul Revere succed with his fomous warning?
In this brilliant and groundbraking book, New Yorker writer Malcoln Gladwell looks at why major changes in our society so often happen suddenly and unexpectedly. Ideas, behavior, messages, and products, he argues, often spread like outbreaks of infectious disease. Just as a single sick person can start an epidemic of the flu, so too can a few fare-beaters and graffiti artists fuel a subway crime wave, or a satisfied customer fill the empty tables of a new restaurant. These are social epidemics, and the moment when they take off, when they reach their critical mass, is the tripping point.

 

Олборлох үйлдвэрлэлийн Ил Тод Байдлын Санаачилга: Олон улсын зөвлөх бүлгийн тайлан

Монгол

Нээлттэй Нийгэм Форум

Хэвлэсэн: 2007

ISBN: 978-99929-0-126-8

Байгалийн асар их баялагтай улс орнууд харилцан адилгүй хөгжиж ирснийг түүх бэлхнээ гэрчилнэ. Газрын нөөц баялгаа зүй зохистой ашиглаж өндөр хөгжилд хүрсэн улс орон цөөнгүй бий. Тухайлбал, Норвеги, Канад, Арабын орнуудын хөгжлийн гайхамшигтай амжилт үүний нэг жишээ юм. Гэтэл үүний хажуугаар нөөи баялаг нь цөөн тооны эрх мэдэлтний баяжих хэрэгсэл болж ард олон нь ядууралд автсан, үүнээсээ болж нийгэм нь зөрчил мөргөлдөөнд тулсан улс орон ч олон байна. Ийм харамсмаар байдалд хүрэхгүй байх хамгийн гол хүчин зүйл бол нөөц баялгийн салбарын зохистой удирдлага, түүний ил тод байдлыг дээд зэргээр хангах явдал юм.
Монгол Улсын хувьд уул уурхайн салбар үсрэнгүй хөгжиж, улс оронд маань ололт амжилт, хөгжил дэвшлийг авчраасай хэмээн хэн хүнгүй хүсэн хүлээж байна. Нэн ялангуяа газрын нөөц баялгаас олох орлого нь түүний жинхэнэ эзэн болох иргэдийн аж амьдралыг сайжруулах, нэгэнт шавхагдах нөөцийг боловсрол, эрүүл мэнд, дэд бүтэц зэрэг ирээдүйн үсрэнгүй хөгжлийн үндэс болгоход зориулах шаардлагатай байгаа юм. Энэ бол улс орон байгалийн баялгаа ашигласныхаа төлөө зохих хэмжээний хувиа хүртэж, тэр хувь хэмжээгээ үр ашигтай зарцуулах тухай асуудал юм.
Төр, засаг болон компаниуд авсан орлого, төлсөн татвараа нийтэд ил тод мэдээлж, түүнийг нь иргэд хянах боломжтой байх тохиолдолд л үр ашгийн тухай яриа бодит үнэн болох юм. Нэг үгээр хэлбэл төлсөн төлбөр, авсан орлого тэнцэх ёстой. Ийм энгийн бөгөөд чухал асуудлыг шийдвэрлэхийн тулд Олборлох үйлдвэрлэлийн ил тод байдлын санаачилга бий болжээ. Монгол Улс олон улсын энэхүү санаачилгад нэгдэхээ 2006 оны нэгдүгээр сард албан ёсоор илэрхийлсэн билээ. Эдүгээ энэ санал санаачилгыг ажил хэрэг болгох, компаниуд төлбөрөө бодитоор нийтэлж, төр засаг тэрхүү орлогоо тайлагнах ажлыг шуурхай зохион байгуулах шаардлагатай байна.

Бид энэ ажлыг эхлүүлэхэд тус нэмэр болох үүднээс Олборлох салбарын ил тод байдлын санаачилгыг олон улсын түвшинд хэрэгжүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх зорилготой ажилласан Олон улсын зөвлөх бүлгийн тайланг монгол хэлнээ хөрвүүлэн Та бүхэнд толилуулж байна.

Энэ номыг Нээлттэй Нийгэм Форумын Хөгжлийн Мэдээллийн Төвд ирж үзэхийг урьж байна.

Хаяг: Сүхбаатар дүүрэг, Жамъян гүний гудамж 5/1, Нээлттэй Нийгэм Форумын байр, утас 313207