Оффис менежер нь дараах үндсэн чиг үүрэг гүйцэтгэж ажиллана. Үүнд:
- Оффисын өдөр тутмын аюулгүй, эрүүл ахуйн шаардлагад нийцсэн хэвийн ажиллагааг хангах
- Оффисын барилгын засвар үйлчилгээ, тохижилт хариуцах
- Байгууллагын үйл ажиллагааны нэгдсэн календар төлөвлөгөөг эрхлэх
- Байгууллагын дотоод зөвлөгөөн зохион байгуулах, гадаад арга хэмжээг зохион байгуулахад дэмжлэг үзүүлэх, хяналт тавих
- Байгууллагын бичиг хэрэг хөтлөх
- Байгууллагын угтах үйлчилгээ, утас, цахим шуудан хариуцах
- Захиргааны зардлын төсөв, төлбөр хариуцах
- Байгууллагын бүртгэл болон үйл ажиллагаанд холбогдох хууль тогтоомжийг мөрдүүлэх
- Гүйцэтгэх удирдлагад дэмжлэг үзүүлэх зэрэг болно
Оффис менежер нь дараах шаардлага хангасан байна. Үүнд:
- Бакалавар болон түүнээс дээш зэрэгтэй
- Оффис менежмент, захиргаа, хүний нөөцийн ажлын туршлагатай;
- Багаар ажиллах, асуудал шийдвэрлэх болон харилцааны ур чадвартай;
- Оффис орчны програм хангамж, тоног төхөөрөмж хэрэглэх чадвартай;
- Бичгийн болон ярианы англи хэлний дундаж болон түүнээс дээш чадвартай байх.
Өргөдөл гаргах журам:
Сонирхсон ажил горилогчид дараах материалыг бүрдүүлэн 2025 оны 4 сарын 24-ны 18:00 цагаас өмнө [email protected] хаягаар ирүүлнэ үү.
- Албан хүсэлт (Cover letter): Ажлын байранд сонирхолтой байгаа шалтгаанаа тайлбарласан өргөдөл
- Хувийн намтар (CV/Resume)
- 1-2 хүний лавлагаа (Reference): Өмнөх ажил олгогчийн холбоо барих мэдээлэл